Je hebt op dit moment geen artikelen in je winkelmand.

Hulp nodig bij het vinden van het juiste product? Wij helpen je graag! 055 7676100

Waarmee kunnen wij je verder van dienst zijn?

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Wellicht vind je daar al antwoord op jouw vraag.

Geen antwoord gevonden? Wij helpen je graag verder. Stel je vraag bij voorkeur online.
Dat kan op 4 verschillende manieren:

• per e-mail (stel je vraag);
• per telefoon (bel mij terug);
• per telefoon (direct contact);
• per reguliere post (Hoofdstraat 9, 7311 JS  Apeldoorn).


Over ons

PackagingDirect.NL is dé online aanbieder van verpakkingsoplossingen. Met inmiddels tien gespecialiseerde webshops in Nederland en België is PackagingDirect.nl dé specialist. We bieden uitstekende producten (desgewenst met bedrukking), prima service en razendsnelle levering. Laat je verrassen door ons complete assortiment.


Onze bedrijfsgegevens

PackagingDirect.NL BV
Hoofdstraat 9
7391 JS  APELDOORN
K.v.K. nr: 52953890
Btw-identificatienummer: NL850681911B01

Bank : ABN-AMRO
IBAN : NL12 ABNA 0555 3801 49
BIC Code : ABNANL2A 


Onze contactgegevens

Telefoonnummer Nederland: 055-7676100.
Telefoonnummer België: 03 500 92 91.
of stel je vraag via ons contactformulier.


Wat zijn de verzend- en afhandelingskosten?

De verzending van een bestelling, waarvan het totale bedrag € 200,00 (excl. btw) of meer bedraagt, is binnen Nederland en België gratis! Verzending is al mogelijk vanaf € 4,95.


Wat is de levertijd?

PackagingDirect.NL levert uitsluitend uit eigen voorraad. Dit stelt ons in staat om snel te kunnen leveren. Voor artikelen die direct leverbaar zijn geldt: op werkdagen voor 13:00 uur besteld = de volgende werkdag geleverd. Ondanks onze zorgvuldige planning kan het incidenteel voorkomen dat een besteld artikel niet binnen de gestelde termijn geleverd kan worden. In dat geval nemen wij altijd direct contact met je op om de mogelijkheden af te stemmen.


Levering via UPS, PostNL en Brouwer Transport

PackagingDirect.NL verstuurt jouw bestelling via UPS of PostNL (de vervoerder die je hebt aangevinkt op de pagina ‘bestelling afronden’. Verzending via PostNL is al mogelijk vanaf €4,95. De minimale kosten via UPS zijn €6,95. Gratis verzending bij een besteding van €200,- of meer.


Hoe plaats ik een bestelling?

Artikelen bestellen is heel eenvoudig. Ga eerst naar de betreffende webshop, maak links een keuze voor een categorie/subcategorie en zoek vervolgens het product wat je wilt gaan bestellen. Klik dan op 'In Winkelwagen' en het artikel wordt toegevoegd aan jouw winkelmandje. Kies vervolgens voor: ‘Ga door naar afrekenen’. Specifieke productinformatie? Klik dat op de betreffende foto (of op de button 'details'). Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.


Zijn alle prijzen exclusief btw?

Alle genoemde prijzen (producten, bedrukkings- en verzendkosten) zijn in euro's - exclusief btw.


Ik woon buiten de Benelux. Kan ik dan wel bestellen?

Nee, dat is op dit moment helaas niet mogelijk. Uitsluitend klanten uit België en Nederland kunnen een bestelling plaatsten in onze webshops.


Ik heb iets besteld, maar ik wil de bestelling annuleren. Kan dat?

Helaas is het niet meer mogelijk om een reeds geplaatste order, die al betaald is via bijvoorbeeld iDeal of Mr Cash, te wijzigen of te annuleren. Het is altijd mogelijk om de artikelen na ontvangst, binnen 7 werkdagen te retourneren.


Hoe stuur ik een bestelling retour?

Mocht je om wat voor reden dan ook jouw bestelling willen retourneren, laat dit dan binnen maximaal 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling weten. Voor meer informatie en de retourprocedure: klik hier


Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?

Je ontvangt, na plaatsing van jouw bestelling, een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging per e-mail. Let op: deze ontvangstbevestiging krijg je ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn.


Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?

Nee, zodra de bestelling geplaatst en betaald is, kun je helaas niets meer wijzigen. Wil je een extra artikel bestellen, dan is dat uiteraard geen enkel probleem. Je zult dan een nieuwe order moeten plaatsen in de betreffende webshop.


Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat de bestelling wordt verwerkt?

Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail de orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat jouw bestelling bij ons is binnengekomen. De factuur wordt kort daarna –als bijlage bij de definitieve orderbevestiging- per e-mail toegestuurd. Dat gebeurt op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Zodra de bestelling door ons magazijn wordt verzonden, ontvang je hierover bericht, inclusief het UPS Track & Trace nummer. 


Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In ons online bestelproces kun je veilig en gemakkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:

• iDEAL (Nederland);
• Mister Cash (België);
• Creditcard (Visa, Mastercard);
• SOFORT Banking (België, Nederland);
• Op rekening (Nederland, België en uitsluitend voor bedrijven). BTW nummer + Account verplicht!



Meer PackagingDirect service:

HEB JE NOG VRAGEN?

Neem dan gerust contact op via de mail of telefonisch via 055-7676100 (Nederland) of 03 500 92 91 (België). Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar.

Een moment geduld a.u.b...

Gelukt! sluiten

{{var product.name}}is toegevoegd