vragen wij staan voor u klaar

De meeste vragen zijn al een keer gesteld. U vindt het antwoord op deze vragen hieronder. Mocht u hier geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan contact met ons op:

FAQ

      • Wat is de levertijd?

        PackagingDirect.NL levert uitsluitend uit eigen voorraad, vanuit ons magazijn in Apeldoorn. Dit stelt ons in staat om zeer te kunnen leveren. Op werkdagen voor 13:00 uur besteld = volgende dag geleverd. Ondanks een zorgvuldige planning en ons moderne voorraadsysteem, kan het incidenteel voorkomen dat een product niet binnen de gestelde termijn van 24 uur kan worden geleverd. In dat geval neemt ons customer service team altijd contact met je op om de mogelijkheden af te stemmen.
      • Wat zijn de bezorgopties

        De bestellingen van PackagingDirect.NL worden verzonden via PostNL DPD (bedrukkingsorders) of Brouwer Transport. Bij Post.NL kun je je pakketten ook op zaterdag en s'avonds laten bezorgen. Kies bij 'afronden bestelling' de gewenste methode. In de regel wordt >99,4% van de bestellingen de dag na verzending aangeboden, dus je kunt er vrij zeker van zijn dat je de bestelling de volgende dag al in huis hebt.
      • Ik wil bestellen. Hoe doe ik dit?

        Artikelen bestellen in de webshops van PackagingDirect is heel eenvoudig. Ga eerst naar de betreffende webshop, kies de categorie/subcategorie op links en zoek vervolgens het product van jouw keuze. Meer detailinformatie? Klik dan op de afbeelding. Of klik op 'In winkelwagen' en het artikel wordt toegevoegd aan het winkelmandje. Kies vervolgens voor: 1) verder winkelen, 2) afrekenen of 3) bekijk winkelwagen. Volg de volgende stappen in het bestelproces.
      • Zijn de vermelde prijzen exclusief btw?

        Alle prijzen (producten, verzendkosten, betaalmethodes) worden vermeld in euro's en zijn exclusief btw.
      • Ik woon niet in de Benelux. Kan ik ook bestellen bij PackagingDirect?

        Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Alleen klanten woonachtig in Nederland en België kunnen een order in ons systeem plaatsten.
      • Ik heb een bestelling geplaatst. Ik wil deze ongedaan maken. Kan dat?

        Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste en betaalde order te wijzigen of annuleren. Het is wel mogelijk om de artikelen binnen 7 (werk)dagen te retourneren. Zie onze retourprocedure.
      • Ik wil een bestelling retour sturen. Hoe doe ik dat?

        Niet tevreden over de geleverde artikelen? Laat dit dan via de mail binnen 7 (werk)dagen aan onze Customer Support team weten. Voor het retour zenden van onze producten hanteren we de volgende procedure: - Uitsluitend onbeschadigde en ongebruikte artikelen in de oorspronkelijke verpakking kunnen worden teruggestuurd. Schrijf nooit geen adres of andere teksten op de dozen. Plak ook geen stickers op de verpakking. Dan kunnen de dozen niet meer worden ingebracht in ons logistieke systeem. - Vul het PackagingDirect retourformulier in (klik hier) en stuur deze via de mail naar de afdeling customer support. De aanvraag wordt binnen 4 uur behandeld. Wij zullen de ontvangst bevestigen en je informeren over het retouradres. - Stuur na ons akkoord het artikel retour naar het door ons opgegeven adres. Voeg een kopie toe van het ingevulde retourformulier. - Nadat de retourzending onbeschadigd door ons is ontvangen, wordt het bedrag binnen max. 7 werkdagen gerestitueerd op jouw bankrekening. Vermeld duidelijk jouw IBAN nummer op het retourformulier. - De verzendkosten worden door PackagingDirect.nl niet terugbetaald.
      • Kan ik een overzicht/bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

        Direct nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging (via mail). Deze bevestiging krijgt je ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn. In dat geval nemen wij binnen enkele uren telefonisch contact met je op.
      • Ik heb een order geplaatst. Hoe weet ik nu zeker dat deze is ontvangen en goed wordt verwerkt?

        Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je per via de mail een orderbevestiging. Hierin vind je een overzicht van alle producten die je hebt besteld en alle overige bestelgegevens. Deze orderbevestiging is tevens het bewijs dat de bestelling bij ons binnengekomen is. Heb je op werkdagen voor 13:00 uur besteld, dan wordt je order nog dezelfde dag verwerkt, en aangeboden bij PostNL. Per email ontvang je onze factuur met alle bestelde producten (incl. Btw) en aan het begin van de avond de trace en trace codes van jouw bestelling. Deze informatie wordt verzonden naar het emailadres dat je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van je bestelling.
      • Welke betaalmethodes zijn er?

        In ons online bestelproces kun je snel, veilig en gemakkelijk betalen via de volgende betaalmogelijkheden: - iDEAL (Nederland) - Bancontact (Belgie) - Pay Pal - Maestro - MasterCard - Sofort banking - Op rekening (alleen zakelijke klanten)