Je hebt op dit moment geen artikelen in je winkelmand.

GOED! 538 klanten hebben een review geschreven op Kiyoh.nl

Vraag en antwoord

Heb je een vraag?

Check dan eerst even de onderstaande ‘veel gestelde vragen’. Wellicht staat het antwoord op jouw vraag daar al tussen. 
Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan op drie manieren: per mail, telefonisch van 9:00-17:00 uur op 055-7676100 of per reguliere post (Hoofdstraat 9, 7311 JS Apeldoorn).

 

Over ons

PackagingDirect.NL is dé online aanbieder van verpakkingsoplossingen. Met inmiddels tien gespecialiseerde webshops in Nederland en België is PackagingDirect.nl met recht de specialist op dit gebied. We leveren uitstekende producten (standaard of met bedrukking), bieden een prima service, hanteren de allerscherpste prijzen en staan garant voor een razendsnelle levering. Laat je, net als vele anderen, eens verrassen door ons complete assortiment!

Onze Bedrijfsgegevens

PackagingDirect.NL BV
Hoofdstraat 9
7311 JS APELDOORN
Telefoonnummer: 055 76 76 100
K.v.K. nr: 52953890
BTW-identificatienummer: NL850681911B01

PackagingDirect.BE
Koralenhoeve 15C
2160 Wommelgem
Telefoonnummer: 03 500 92 91

Bankrekeningnummer: 
Bank : ABN-AMRO
IBAN : NL12 ABNA 0555 3801 49
BIC Code : ABNANL2A 


Wat zijn de verzend- en afhandelingskosten?

De verzending van een bestelling vanaf € 200,- (excl. BTW) is binnen Nederland en België altijd gratis!

Hieronder vind je een overzicht van de overige verzend- en afhandelingskosten.




Wat is de levertijd?

PackagingDirect.NL levert uitsluitend uit eigen voorraad. Dit stelt ons in staat om snel (<24 uur) te kunnen leveren. Op werkdagen voor 13:00 uur besteld = volgende dag geleverd. Ondanks onze zorgvuldige planning kan het incidenteel voorkomen dat een artikel niet binnen de gestelde termijn geleverd kan worden. In dat geval nemen wij altijd direct contact met je op om de mogelijkheden af te stemmen.




Wat zijn de bezorgopties

PackagingDirect.NL verstuurt de zendingen met PostNL, UPS of Brouwer Transport. Bij Post.NL kun je je pakketten ook op zaterdag laten afleveren. Kies bij 'bestelling afronden' de gewenste optie. In de regel wordt >99,4% van de bestellingen de dag na verzending aangeboden. Dus je kunt er vrij zeker van zijn dat, als wij de bestelling hebben verstuurd, jij deze de volgende (werk)dag in huis hebt.


Artikelen bestellen. Hoe doe ik dit?

Artikelen bestellen is heel eenvoudig. Ga eerst naar de betreffende webshop, maak links een keuze voor een categorie/subcategorie en zoek vervolgens het product wat je wilt gaan bestellen. Klik op de afbeelding voor specifieke productinformatie of op 'bestellen' en het artikel wordt toegevoegd aan jouw winkelmandje. Kies vervolgens voor: 1) verder winkelen, 2) afrekenen of 3) winkelwagen bekijken. Volg nu de volgende stappen in het bestelproces.


Zijn alle prijzen exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen (producten, bedrukkings- en verzendkosten) zijn in Euro's - exclusief BTW. 


Ik woon buiten de Benelux. Kan ik dan wel bestellen?

Nee, dat is op dit moment helaas niet mogelijk. Uitsluitend klanten uit Nederland en België kunnen een bestelling plaatsten in onze webshops.


Ik heb iets besteld, maar ik wil de bestelling annuleren. Kan dat?

Helaas is het niet meer mogelijk om een reeds geplaatste order, die al betaald is via bijvoorbeeld iDeal of Mr Cash, te wijzigen of te annuleren. Het is altijd mogelijk om de artikelen na ontvangst, binnen 7 werkdagen te retourneren. Zie ook: Hoe stuur ik een bestelling retour?


Hoe stuur ik een bestelling retour?

Mocht je om wat voor reden dan ook jouw bestelling willen retourneren, laat dit dan binnen maximaal 7 werkdagen na ontvangst van de bestelling weten. Voor het retourneren hanteert PackagingDirect.nl BV de volgende procedure:

Alleen ongebruikte en onbeschadigde producten in de originele verpakking kunnen worden geretourneerd. Plak geen stickers, schrijf geen teksten/adresgegevens e.d. op de verpakking!
Vul het retourformulier in (klik hier) en stuur deze naar customer service. Wij zullen de aanvraag behandelen en binnen 1 werkdag reactie geven, inclusief ons retouradres.
Stuur –na akkoord– het product terug naar het aangegeven adres. Voeg hierbij een kopie van het ingevulde retourformulier.
Zodra de retourzending onbeschadigd en compleet ontvangen is, wordt het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 7 werkdagen, teruggestort op jouw rekening. Vermeld op het retourformulier duidelijk het IBAN nummer.

Verzendkosten worden niet geretourneerd.

 

Kan ik mijn besteloverzicht per e-mail ontvangen?

Je ontvangt, na plaatsing van jouw bestelling, een automatisch gegenereerde ontvangstbevestiging per e-mail. Let op: deze ontvangstbevestiging krijgt je ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn.


Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling nadat ik al betaald heb?

Nee, zodra de bestelling geplaatst en betaald is, kun je helaas niets meer wijzigen. Wil je een extra artikel bestellen, dan is dat uiteraard geen enkel probleem. Je zult dan een nieuwe order moeten plaatsen in de betreffende webshop.


Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat de bestelling wordt verwerkt?

Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail de orderbevestiging met daarin een overzicht van de bestelgegevens. Dit is een bevestiging dat jouw bestelling bij ons is binnengekomen. De factuur wordt kort daarna per e-mail toegestuurd, inclusief de definitieve orderbevestiging. Dat gebeurt op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je bestelling. Hierop staan de aankoopbedragen vermeld en het Btw bedrag. Zodra de bestelling door ons magazijn wordt verzonden, ontvang je hierover een automatisch gegenereerd bericht, inclusief Track & Trace nummer(s). 


Welke betaalmogelijkheden zijn er?

In ons online bestelproces kun je veilig en makkelijk betalen met de volgende betalingsmiddelen:
• iDEAL (Nederland)
• Mr Cash (België)
• Visa
• Mastercard
• Sofort Banking
• Op rekening (alleen zakelijke klanten)

 



Meer PackagingDirect service:

HEB JE NOG ANDERE VRAGEN?

Neem dan gerust contact op via de mail of telefonisch via 055-7676100 (Nederland) of 03 500 92 91 (België). Onze klantenservice staat 5 dagen per week voor je klaar.

Een moment geduld a.u.b...

Gelukt! sluiten

{{var product.name}}is toegevoegd