Je hebt op dit moment geen artikelen in je winkelmand.

GOED! 599 klanten hebben een review geschreven op Kiyoh.nl

Vragen en Antwoorden

Heb je een vraag aan ons?

Check dan allereerst onderstaand overzicht met de meest gestelde vragen. Mogelijk staat het antwoord daar al tussen. 
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met het customer service team van PackagingDirect.nl. Dat kan op vier verschillende manieren: per mail (binnen 4 uur reactie), telefonisch op werkdagen van 9:00 - 17:00 uur (055-7676100) of per reguliere post (Schumanpark 67, 7336 AS, Apeldoorn).

 

Over ons

PackagingDirect.NL is opgericht in 2012 en met 10 gespecialiseerde webshops inmiddels een belangrijke online-retailer in de Benelux. Onze ambitie is om binnen 5 jaar uit te gaan breiden met minimaal 10 nieuwe webwinkels. In iedere PackagingDirect shop presenteren wij op een overzichtelijke en duidelijke manier een goed samenhangend assortiment van verpakkingen én disposables. De standaard artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar, en dat altijd tegen de scherpste online prijzen. Dat is gegarandeerd. Ons bedrijf kent 9 (gecertificeerde) suppliers, en inmiddels ruim 750 standaard artikelen. Mede op basis van reacties van onze klanten, wordt het assortiment maandelijks aangepast. Bij de samenstelling kijken wij niet alleen naar de beste kwaliteit, maar ook naar de beste prijs. Want, gecombineerd met onze zeer efficiënte en effectief ingerichte organisatie, kunnen we zo ook in de toekomst de beste verkoopprijzen blijven garanderen.

Een belangrijk aandeel van ons assortiment wordt gevormd door bedrukte disposables, zoals koffiebekers en bierbekers. PackagingDirect bedrukt op 6 productielocaties in Europa en in China. Zo kunnen we altijd en bij iedere hoeveelheid én met de gewenste snelheid onze klanten optimaal van dienst zijn. Dat wordt zeer gewaardeerd, onder meer door de mooie klantwaarderingen op Kiyoh.nl. We zijn er trots op! Ook binnenkort bierbekers, champagneglazen, maaltijdschalen of koffiebekers nodig? Laat je daarom, net als inmiddels ruim 15.000 andere klanten, verrassen door ons complete, voordelige assortiment!

Onze Bedrijfsgegevens

PackagingDirect.NL BV
Schumanpark 67
7336 AS APELDOORN
Telefoonnummer: 055 76 76 100
KvK : nr: 52953890
BTW Nr : NL850681911B01

PackagingDirect.BE
Koralenhoeve 15C
2160 Wommelgem
Telefoonnummer: 03 500 92 91

Bankrekeningnummer (ABN): 
IBAN : NL12 ABNA 0555 3801 49
BIC Code : ABNANL2A 


Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is al mogelijk vanaf €4,95 en bedragen maximaal €17,95 (avondlevering €19,70),. Dus ongeacht het aantal dozen. Bestelling boven de €200 (excl. btw)? Dan is verzending altijd gratis!

Ruim 85% van onze bestellingen wordt geleverd via PostNL. De verzendkosten zijn als volgt: 

Gratis verzending vanaf €200.



Wat is de levertijd?

PackagingDirect.NL levert uitsluitend uit eigen voorraad, vanuit ons magazijn in Apeldoorn. Dit stelt ons in staat om zeer te kunnen leveren. Op werkdagen voor 13:00 uur besteld = volgende dag geleverd. Ondanks een zorgvuldige planning en ons moderne voorraadsysteem, kan het incidenteel voorkomen dat een product niet binnen de gestelde termijn van 24 uur kan worden geleverd. In dat geval neemt ons customer service team altijd contact met je op om de mogelijkheden af te stemmen.


Wat zijn de bezorgopties

De bestellingen van PackagingDirect.NL worden verzonden via PostNL DPD (bedrukkingsorders) of Brouwer Transport. Bij Post.NL kun je je pakketten ook op zaterdag en s'avonds laten bezorgen. Kies bij 'afronden bestelling' de gewenste methode. In de regel wordt >99,4% van de bestellingen de dag na verzending aangeboden, dus je kunt er vrij zeker van zijn dat je de bestelling de volgende dag al in huis hebt.


Ik wil bestellen. Hoe doe ik dit?

Artikelen bestellen in de webshops van PackagingDirect is heel eenvoudig. Ga eerst naar de betreffende webshop, kies de categorie/subcategorie op links en zoek vervolgens het product van jouw keuze. Meer detailinformatie? Klik dan op de afbeelding. Of klik op 'In winkelwagen' en het artikel wordt toegevoegd aan het winkelmandje. Kies vervolgens voor: 1) verder winkelen, 2) afrekenen of 3) bekijk winkelwagen. Volg de volgende stappen in het bestelproces.


Zijn de vermelde prijzen exclusief btw?

Alle prijzen (producten, verzendkosten, betaalmethodes) worden vermeld in euro's en zijn exclusief btw. 


Ik woon niet in de Benelux. Kan ik ook bestellen bij PackagingDirect?

Dat is op dit moment nog niet mogelijk. Alleen klanten woonachtig in Nederland en België kunnen een order in ons systeem plaatsten.


Ik heb een bestelling geplaatst. Ik wil deze ongedaan maken. Kan dat?

Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste en betaalde order te wijzigen of annuleren. Het is wel mogelijk om de artikelen binnen 7 (werk)dagen te retourneren. Zie onze retourprocedure.


Ik wil een bestelling retour sturen. Hoe doe ik dat?

Niet tevreden over de geleverde artikelen? Laat dit dan via de mail binnen 7 (werk)dagen aan onze Customer Support team weten. Voor het retour zenden van onze producten hanteren we de volgende procedure:

Uitsluitend onbeschadigde en ongebruikte artikelen in de oorspronkelijke verpakking kunnen worden teruggestuurd. Schrijf nooit geen adres of andere teksten op de dozen. Plak ook geen stickers op de verpakking. Dan kunnen de dozen niet meer worden ingebracht in ons logistieke systeem.
Vul het PackagingDirect retourformulier in (klik hier) en stuur deze via de mail naar de afdeling customer support. De aanvraag wordt binnen 4 uur behandeld. Wij zullen de ontvangst bevestigen en je informeren over het retouradres. 
Stuur na ons akkoord het artikel retour naar het door ons opgegeven adres. Voeg een kopie toe van het ingevulde retourformulier.
Nadat de retourzending onbeschadigd door ons is ontvangen, wordt het bedrag binnen max. 7 werkdagen gerestitueerd op jouw bankrekening. Vermeld duidelijk jouw IBAN nummer op het retourformulier.

De verzendkosten worden door PackagingDirect.nl niet terugbetaald.

 

Kan ik een overzicht/bevestiging van mijn bestelling ontvangen?

Direct nadat je de bestelling geplaatst hebt, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging (via mail). Deze bevestiging krijgt je ook wanneer het product of de producten op dat moment niet leverbaar zijn. In dat geval nemen wij binnen enkele uren telefonisch contact met je op. 

 

Ik heb een order geplaatst. Hoe weet ik nu zeker dat deze is ontvangen en goed wordt verwerkt?

Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je per via de mail een orderbevestiging. Hierin vind je een overzicht van alle producten die je hebt besteld en alle overige bestelgegevens. Deze orderbevestiging is tevens het bewijs dat de bestelling bij ons binnengekomen is. Heb je op werkdagen voor 13:00 uur besteld, dan wordt je order nog dezelfde dag verwerkt, en aangeboden bij PostNL. Per email ontvang je onze factuur met alle bestelde producten (incl. Btw) en aan het begin van de avond de trace en trace codes van jouw bestelling. Deze informatie wordt verzonden naar het emailadres dat je hebt opgegeven tijdens het plaatsen van je bestelling. 


Welke betaalmethodes zijn er?

In ons online bestelproces kun je snel, veilig en gemakkelijk betalen via de volgende betaalmogelijkheden:
- iDEAL (Nederland)
- Bancontact (Belgie)
- Pay Pal
- Maestro
- MasterCard
- Sofort banking
- Op rekening (alleen zakelijke klanten) 

 



Meer PackagingDirect service:

HEB JE NOG ANDERE VRAGEN?

Neem gerust contact op met het customer support team via de mail , chat of telefonisch via 055-7676100 (Nederland) of 03 500 92 91 (België). We staan 5 dagen per week  van 9:00 uur tot 17:00 uur voor je klaar.

Een moment geduld a.u.b...

Gelukt! sluiten

{{var product.name}}is toegevoegd